پستونک مگ چیز خوبیه ک دوست داری بگیره اگه دهنش نمیزارع چ بهتر
قطره آد
قطره آد بزن رووش ولی باید از 1cc کم کنی که قطره آد از ۱ سی سی بیشتر نشه
هر دفعه خواستی پستونکش بدی قطره بزن رووش یه هفته ابنجور بهش بدی دیگه می گیره
مال من هم نگرفت ولی دستاشه انگار کله پاچه میخور
چند مدل امتحان کن
ارتودنسی بیبی لند رو اکثر بچه ها میگیرن
من بی بی لند ارتودنسی دارم .میخوره
دختر من اول نمیگرفت چند مدل امتحان کردم فقط اونت گرفت
ولی بعد دو ماه دیگه نگرفت
الآنم فقط ناخونشو میخوره
عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو
وای حالا من دادم عادت کرده میخوام بگیرم ازش
عزیزم این پستونک بیشتر بچه ها نمیتونن بگیرن
برو ارتودنسی ساده بگیر میگیره منم رو دخترم همینطوری شد
الان سه سالشه هنوز علاقه داره ب پستونکش 😂❤️
از روز های اول باید میدادی
من از روز سوم دادم بهش راحت گرفت
هم ارتودنسی هم بادومی
ای جانم
دختر منم نمیگرفت اولا سرش آد میزدم میخورد
الانم خودش میگیره ولی ن همیشه اکثرا موقعه خواب و تو ماشین
به شیر آغشته کن میگیره
بچه منم هرکار کردم نگرفت عوق میزد😂
منم هرکار میکنم نمیگیره
اونت بگیر ارتودنسی
بهش قطره ویتامین ا د بزن بده بخوره هی اینکارو کن هر روز عادت کنه
بادومی اونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.