۷ پاسخ

یکم نشاسته بخور اگه بد نی
حل کن ت اب بزار رو گاز اندازع دو س تا قاشق بخور

تو جوجو ممد نبودی؟قبلا🥲

منم همینطور بودم عزیزم رفتم دکتر داخلی گفت التهاب روده ت بالاس و قرص داد باید فعلا مصرف کنم

کشک وبادوم سنگی هم خوبه نون خشکه ماست وپونه

یبوست داری یا بیرون روی؟؟؟

کته با ماست
موز
سیب رنده شده
اینا خوبن

برنج کته
موز
سیب زمینی ابپز
ماست
چیز هایی که شیرین و‌ چرب هستن فعلا نخور

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد