اشگال نداره تواین سن طبیعی
دختر اولم از یکونیم سالگی استپ وزنی گرفت تا سه سالگی مردموزنده شدم حتی اکوی قلب سونوی کلیه و هزاران ازمایش گرفتم کم خونی داشت کم اما حتما ازمایش یده اگه کم خونی نداشت دکتر راهنمایی کنه پسر جاریم از یک سالگی تا پنج سالگی استپ وزنی داشت بنده خدا بردش دکتر گفت ببرش اکوی قلب و مشخص شد بیماری زمینه ای داره ..استپ وزنی معمولا از کم خونی و گاها از بیماری زمینه ای
ببر دکتر عزیزم شاید کم خونی داره شاید مکمل لازم داره چون اینا باعث بد غذایی میشه اشتها ندارن اگه بد غذا نیس حلیم و کره شیر موز خرما و بستنی زیاد بده شاید فرجی شد
دختر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.