هردو تاشو دادم اول باآب درست میکردم شیرخشک میزدم آخر.ولی باشیر پاستوریزه هم امتحان کردم انگار یکم دل درد گرفت ولی مشکلی نبود
من قبلا که سرلاک برنج جای فرنی خریدم دادم که مخلوط با شیره دکترش گفته بود جایگزین فرنی خونگی بدم اما حالا شیربرنج درست میکنم و فرنی دیگه نمیدم
اوایل با اب کم کم شیر هم زدم
منم بدم؟؟؟
آب
من یکم رقیق میکنم موقع خوردن بهش ی قاشق شیر خشک میریزم
تا یه هفته من با آب دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.