۱۰ پاسخ

خداروشکر عزیزم برای منم دعا کن بچمو بگیرم بغلم🥹

خداحفظش کنه عزیزم🥰💟

ای جانم مبارکت باشه عزیزم خدا حفظش کنه😘😍سزارین بودی ؟ حال خودت خوبه بهتر شدی؟؟ راضی بودی از زایمانت؟

ای ننه چ نازه ماشالله خدابرات حفظش کنه عزیزم 😍😍😍😘😘😘

وویی انگار نی نی خودمو دیدم

منم تولدم ۱۳خرداد😍

ماشاالله😍 خدا حفظش کنه
چند هفته دنیا اومد؟

منم ۱۴ خرداد بدنیا اومد

به سلامتی مثل من خردادی من 14خراوم 🥰🥰🥰😘

عزززیزم چقدر نازه ماشالله

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی