۵ پاسخ

بهش مولتی ویتامین و زینک بده زیر نظر دکتر اشتهام بهتر شه

فک نکنم از شیرخشک باشه چون بعد شش ماه بچه ها فعالیتشون بیشتر میشه وزنگیریشون هم کم میشه

وزن به شیرخشک نیست به اشتها بچه هست

تو این سن وزندهی کم میشه مثل قبل نیست

آپتامیل بده

سوال های مرتبط