۶ پاسخ

طبیعیه منم دراوردم اون گوشت اضافه ای ک زده بیرون . باید سعی کنی چیزای بخوری ک یبوست نگیری اون گوشت میمونه ولی وقتی یبوست نگیری دیگ حداقل درد نمیگیره

ببین قرص رو هموروهین بخر اونو بخور خوب میکنه شیاف نذار بیشتر تحریکش میکنی

عزیزم این تاپیکمو بخون من خیلی داغون بودم

تصویر

برو دکتر عزییییزم 😔

برو دکتر ولی طبیعیه یبوست داشتی حتما اره؟

عزیزم باید ببینی گریدش چقدره الان هر کی هر توصیه ای بده کلی هست
بهتر اینه که دکترت ببینه یا اندازه ش رو بهش بگی و به توصیه خودش گوش بدی
تا اون موقع هم سعی کن ملین بخوری که اذیت نشی
ولی کلا بدون تو بارداری طبیعی هست هموروئید


عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

سوال های مرتبط