وای دارم میمیرم واژنم خیلی درد میکنه😭😭😭😭

۷ پاسخ

واای منم ،البته من استخوون واژنم درد میکنه

وای منم هفته هامونم هممون مث همه پس طبیعیه

منم طوریه راه رفتن برام سخت شده کمر لگن، بچه اومده پایین حس خفگی و سنگینی بهم دس میده

منم درد دارم

برای چیه این دردا

منم دقيقا همين طور 🥹🥺🥹🥺

منممممم😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی