خوبه به شرطی که
پمپ درد
بی هوشی
شیاف
استراحت
اره بابا قابل تحمله این همه زن تونستن سزارین بشن توام میتونی
اما ازونموقع درد کمر دارم اینبارم خدا بهم رحم کنه
من سر درد هم نداشتم گفته بودن که نباید حرف بزنم یا سرمو پایین بگیرم،گوشی بدست باشم
اونایی که ترس طبیعی دارن چاره ندارن باید برن سزارین،من سزارینی بودم بازم میرم سزارین
شکمم درد نداشت، راه رفتنم اصلا کمک نگرفتم از ۱۱ تا ۴ صبح تو راهرو بیمارستان راه رفتم تنهایی، ۳تا شیاف تو بیمارستان برام زدن، دیگه اومدم خونه اصلا استفاده نکردم، خودم میخابیدم رو پتوم خودمم پا میشدم، فقط یکی دو روز اول برا اینکه به بخیه هام فشار نیاد حالت نیمه نشسته میخوابیدم کلی بالشت میزاشتم پشتم خیلی راحت بودم
باز ب عقب برگردم سزارین میکنم
بله بشدت راضیم
تنها بديش سر درد بعدشه که مال امپولشه
بله عالی بود خیلی راضی بودم
روز اول غیرقابل تحمل بود برام انگار مسکن ها و شیاف هیچ تاثیری نداشت
کاشکی میشد اصلا زایمان نکنیم😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.