یا خدا دیوونه شدم
صبور باش خیلی صبور
هیچی هر ۱ ساعت ی بار ببر دسشوی و تشویق و دست و خوراکی
منم از امروز شروع کردم ک پسرم رو از پوشک بگیرم
اولین باری ک بردمش نیم ساعت تو دستشویی بودم باهاش دستشویی نکرد ک نکرد فقط آب بازی🥴 آخرش دستشویی فرنگی ک مخصوص بچه هاس رو گذاشت خوشش اومد نشست روش و جیش کرد از صبح دوبار خطا داشت ک لباسش رو خیس کرد اما به بعد تا الان باهام همکاری میکنه خودش میگه مامان جیش دارم دوبار هم با باباش رفته جیش.
فقط صبر عیوب میخواد و بس
روز اول همش تودسشویی بودم دخترمم همش جیش میکرد توشلوارش 😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.