۵ پاسخ

یا خدا دیوونه شدم

صبور باش خیلی صبور

هیچی هر ۱ ساعت ی بار ببر دسشوی و تشویق و دست و خوراکی

منم از امروز شروع کردم ک پسرم رو از پوشک بگیرم
اولین باری ک بردمش نیم ساعت تو دستشویی بودم باهاش دستشویی نکرد ک نکرد فقط آب بازی🥴 آخرش دستشویی فرنگی ک مخصوص بچه هاس رو گذاشت خوشش اومد نشست روش و جیش کرد از صبح دوبار خطا داشت ک لباسش رو خیس کرد اما به بعد تا الان باهام همکاری می‌کنه خودش میگه مامان جیش دارم دوبار هم با باباش رفته جیش.
فقط صبر عیوب میخواد و بس

روز اول همش تودسشویی بودم دخترمم همش جیش میکرد توشلوارش 😆

سوال های مرتبط