منم دیروز روز 11سیکلم یدونه فولیکول 20 داشتم همون شبم یدونه آمپول داد زدم گف یشب درمیون رابطه داشته باش
یجوری سوالای تخصصی میپرسین که گاهی شک میکنم خانومای گهواره قبل نصب این پلتفرم یه دوره مدرک دکترا گرفتن😂😂
ویزیت شو پیش دکتر مهرنوش امیری راهنماییت میکنه امروز جوابت میده
سلام عزیزم دکتر برا آمپول نوشته؟ آخه من روز بیست سیکلم فولیکول ۲۴ داشتم دکتر گفت چون روز بیستم سیکلی فولیکولت پیره و آمپول نداد
آره بزن بزا آزاد شه شبم اقدام کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.