مامانا اونایی ک قند داشتن قنداشون چند بوده آنسولین میزنید ؟

۵ پاسخ

من قند ناشتا تا 107 اینا میره ولی دو ساعته خوبه انسولین نمیزنم از روزی ک روزی ی نصف لیوان عرق بید میخورم قندم اومده 85 تا 90

قند ناشتام خوبه ۷۶
اما بعد پودر ۱۸۰ بود ک باید برم دکتر حالا نمیدونم قرص میده یا چی

من اوایل بارداری قند داشتم تا ۱۱۵میرفت ناشتا ولی بعد رژیم غذایی گرفتم تو دوماه قندم اومد پاین واصلا هیچی مصرف نکردم

من قند ناشتام ۱۰۷ بود انسولین میزنم

من قند ناشتام خوبه اما بعد غذا بالا میره که رژیم غذایی گرفتم گفت دو هفته دیگه آزمایش بده اگه بازم بالا بود متفورمین بخورم

سوال های مرتبط

مامان آویناوآدرینا مامان آویناوآدرینا ۸ ماهگی