۳ پاسخ

البته به مبلغ ویتامینم بستگی داره😁
کلسیم و د۳ ک ارزونه بریز بیرون دوباره بخر ولی در کل با یکی دو ماه فاید نمیشن ممکنه کیفیتش بیاد پایین

من ک میخورم

من داشتم برای بارداریم بود ریختم بیرون برای برج ۶ /۲۰۲۶ بود

سوال های مرتبط

مامان 🤎🐻شاهانکم مامان 🤎🐻شاهانکم ۱ سالگی