۱۲ پاسخ

چ‌ حیاط قشنگی

اخه جوجه پسر من که همش تو خونیه

خونه‌مامانمم بچه ها میان میبریمشون دوچرخه سواری و بازی ی محوطه خلوت ک ماشین نیاد پارک میبرم حیاط خاک بازی دوس داره شبا میبریم پاک تاب و سرسره بادی و اینا خلاصه همششش د د هسیم

ما رفتیم محوطه مجتمع از بس باد و گردوخاک بود برگشتیم خونه🥲

پارک میبرم
خانه بازی
خونه دوستی
پارکینگ خونه
تراس بازی کنه
بازی هیجانی توی خونه میکنم باهاش

پسر من بسیار اجتماعی هست به خاطر همین هرروز بیرونیم سه چهار ساعت ، پیش دوستاش ، پارک ، خانه بازی ، مغازه

حیاطتون از پارک ما قشنگ تره😍

چه حیاط خوشگلییی بگو اینجا از در در قشنگتره که

من این حیاطو اگه داشتم پارک نمیبردم😂

چقد خونت و بالکنت قشنگه انشالله خدا بهت بیشترشو بده

چه حیاط قشنگی داریین😍😍

منم دخترم هرروز میگه در در منم ک بیرون نمیرم ولی باباش میبرش اذیت می‌کنه دستشو نمی‌ده همینجور برا خودش میره

سوال های مرتبط