۳ پاسخ

عزیزم هر کسی یجوره نگران نباش
همین که ضربانشو حس می‌کنی خوبه

اون نبض خودته عزیزم

منم فقط نبض شکم خودمه که از قبل بارداری داشتم(نبض شکمه اون مال جریان خون)
تا الانم هیچی حس نکردم 🫠طبیعیه ممکنه تا ۲۰ ۲۱ هفته هم چیزی حس نکنیم

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری