عزیزم بچه بابچه فرق داره مثلأماشاالله دختره من بابا و مامان وننه دده بله وحتی اسم عمه اش راحله هستش میگه یاحله بای بای میکنه دست میزنه صداش میکنی میگه بله درحالی که برادرزاده ام ۳ماه از دخترم بزرگه هنوزنمیگه
دختر من ماما ، بابا ، به به ، نه رو خیــــــــــــلی میگه
ب ب
دد
ماما
بابا
اب
پوف
بد
دد
بابا
ماما
نانا
عمه
بده
در در
به به
پسر من د د میگ به به میگ بابا میک ولی همیشه نمیک مثلا میبینی سرگرم بازی با خودشه صدا از خودش در میاره تنها کلمه ایی ک واقعی میگ دد منظورش بیرون
پس من فقط جیغ
پسر من به اب میگه داب به خوراکی و خوردمی هم دام
به مامان میگه منه همین😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.