۱۰ پاسخ

خودمم لاغر بودم تا دوران دانشگاه ینی با قد 163 وزنم 42 بود
مولتی دیلی خارجی از دارو خونه گرفتم و خوردم بعد 2سه ماه شدم 49
باز بعدش ول کردم یه شب ویتامین ای میخوردم یه شب امگا3
باز شدم 53
باز مولتی دیلی شروع کردم شدم 58
دیگه کلا ول کردم فقط هر از گاهی ویتامین ای و امگا3 میخوردم
بعد ازدواجم که حامله شدم تا 69 رفتم
الانم 64هستم و راضیم

من‌پسرم ۱۱ سالشه ۳۰ کیلویه

ماشالا چ قدی
ب سنش وزنش عالیه ولی خب چون قوش بلنده لاغر دیده میشه

اره واقعا نسبت به قدش لاغره
میتونید ببرید دکتر تغذیه خیلی کمک کنندس

عزیرم وزنش عالیه الکی بهش دارو نده
من خودم قبل از ازدواج ۴۵کیلو بودم😂

اگه بتونی روزی یه لیوان اب پرتغال طبیعی با وعده صبحانه بهش بدی روی اشتها خیلی تاثیر داره این تجربه خودم هست

خواهر من ۲۸سالشه۴۶کیلوعع عزیزم

ماشاالله چ قد بلنده من ۳۰ سالمه ۱۵۷ سانتم😂
وزنمم قبل بارداری ۴۰ کیلو بود الان ۴۴ شدم

لطفا درخواست بدید

من ۲۶سالمه هنوز۴۵,کیلوام خیلی ناشکری نکن اصلا قرص چاقی بهش ندی کبدش داغون میشه فقط مجازی قرص مولتی ویتامین بدی تایکم اشتهاش بازشه

سوال های مرتبط