آسپرین نداده بهت دکتر
من زایمان اولم ۹۵ تا بودم باردار شدم
با۱۱۵ تا زایمان کردم
طبیعی هم بودم
نگران نباش من سره بچه اولم وزن م ۱۱۲کیلو شده بود زایمان طبیعی کردم
منم زیاد چاق شدم همچنان هم دارم میرم بالا ژن چاقی دارم احتمالا هفته ی یک کیلو میرم بالا
ایشالا که راحت زایمان کنی، من دختر خالم خیلی ورم شدید کرده بود بیچاره درد کشبد 9 سانت شد ولی دیگه نتونست باز بردنش سزارین کردن. با دکتر صحبت کن اگه نمیتونی سزارین اجباری کنه، بیمارستان دولتی هزینه ای هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.