۵ پاسخ

آسپرین نداده بهت دکتر

من زایمان اولم ۹۵ تا بودم باردار شدم
با۱۱۵ تا زایمان کردم‌
طبیعی هم بودم

نگران نباش من سره بچه اولم وزن م ۱۱۲کیلو شده بود زایمان طبیعی کردم

منم زیاد چاق شدم همچنان هم دارم میرم بالا ژن چاقی دارم احتمالا هفته ی یک کیلو میرم بالا

ایشالا که راحت زایمان کنی، من دختر خالم خیلی ورم شدید کرده بود بیچاره درد کشبد 9 سانت شد ولی دیگه نتونست باز بردنش سزارین کردن. با دکتر صحبت کن اگه نمیتونی سزارین اجباری کنه، بیمارستان دولتی هزینه ای هم نداره

سوال های مرتبط