داغه.پاشوییه کنش خنک نگهش دار .پارلکیدم شده سه ساعتی بده بهش
۳۸هست
دارو بده و پاشویه
عزیزم زیاد نگرانکننده نیس از ۳۸ونیم تب محسوب میشه فقط لباساشو کم کن یه پارچه نم دار بزار رو پاهاش مدام بش شیر بده اب جوشیده شده هم بده
خونه رو خنک نگهدار لباسشو کم کن. پاراکید هر ۴ ساعت بده. دست و صورت و پاشو با آب ولرم بشور. روی پیشونیش دستمال نمدار بذار
مریضی اومده فقط ببرش دکتر پسر من یک هفتس تب داره
منم امروز واکسن زدم قطره شو سر وقت بده لباس تنش نکن ب جز رکابی اگر شده کولرم روشن کن تب نمیکنه اگر دیدی سرش گرمه دست صورتشو دستاشو آب ولرم بزن
نصف یه شیاف استامینوفن بزار زود میاد پایین
آره زیاده لباسشویی دربیار زود زود پاشویه کناگه تخم مرغ داری سفیدشو به پیشونیش و زیر بغلش و پاهاش بمال
قطره بهش هر ۴ ساعت بده
پاشویه اش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.