خواهرا امروز آمینو سنتز کردم دعا کنین برام🙏🫠

۸ پاسخ

چیزی نیست منم فرستادن توبارداری استرس نداشته باش امیدبخدامنفیه

انشاالله همیچین خوبه نگران نباش

ان شاالله ک سالمه عزیزممم

منم انجام دادم نترس عزیزم چیزی نیست ، بچت سالم و سلامت به دنیا میاد

انشالله که چیزی نیست صحیح و سالم

تو هجده ، نوزده هفته چرا اخه؟

چی هست

عزیزم چرا آمینو سنتز کردی

سوال های مرتبط

مامان طاها کوچولو مامان طاها کوچولو ۸ ماهگی
مامان معجزه خداوند🎀 مامان معجزه خداوند🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری