انشالله قبل از اینکه بری برای انتقال باردار بشی 🙏🥰
علائم پریود و بارداری یکیه من از تاخیر فهمیدم. وقتی پریود نامنظم میشه رحم داره اماده میشه
اگرسیکلت ۳۰ روزست صبر کن اگر ۲۷ روزس بیبی بزن
بنظرم صبر کن عزیزم یکی دو روز که تاخیر داشتی میتونی ازمایش بدی یا تست بزنی نشون میده... ان شالله که بارداری
اگر دیدی پریود اتفاق نیوفتاد بیبی یا آزمایش بهتر و درست تر نشون می ده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.