از‌چندسالگی میشه بچه هارو گذاشت ژیمناستیک

۵ پاسخ

ی فامیلمون دخترشو برد دست و پای دختره خیلی بلند و غیر عادی شدن

از ۴سالگی

۴سال به بعد خوبه من پسرمو ۳ونیم بردم حرف مربی گوش نمیداد فقط میدوید و بازی میکرو

من دیذم نوشتن بچه های بالای پنج سال دم درشون نوشتن

والا شنیدم نرمی استخوان و نمیدونم کجی اینا میاره ترسیدم یکی از اقوام مون بچش رفته الان کلی مشکل داره تو استخونای بچه همش تو ارتوپد هست

سوال های مرتبط

مامان نهال و داداشی مامان نهال و داداشی ۷ ماهگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی