اگه میخوای سرگرم بشه کلاس ثبت نامش کن کلاسای مختلف هست ک تو این سن ثبت نام دارن بهتر از مهدم هست مهد چیز خاصی آموزش نمیدن
من گذاشتم کامل حرف بزنه بعد چون الان نمیگه کی چیکارش کرده
من از یه مهد پرسیدم گفت اصولاً بالای سه سال ما نمیگیریم
اگر کامل حرف میزنه و پوشکش نمیکنی اره....البته کوچیک تر از دختر شماام میزارن مهد ولی این حالتی که گفتم بهترین خالته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.