مامانا از چندماهگی بچه میشه تو روروئک گذاشت

۳ پاسخ

من از شیش هفت ماهگی که نشستن یاد گرفت گزاشتمش ولی مثلا در طول ۲۴ ساعت شاید یکی دو ساعت گزاشتمش

من نذاشتم کلا

6ماهگی بعد

سوال های مرتبط

مامان نهال و داداشی مامان نهال و داداشی ۷ ماهگی