دبه هارو پر کنیم؟

پوشک شیر بچه یبلاک

۱۲ پاسخ

من میدونستم توافق نمیشه اصن خالی نکردم ک بخام پر کنم

خداییش ب چی میخندین🫠

من خالی نکردم حیفم اومد اونهمه آب جمع کردم اسراف میشد همون‌جوری نگه داشتم

من اصلا خالی نکردم هست

ما اب انبار داریم تو حیاطمون و منبع آب بزرگ ولی خب چه فایده انشاالله که هیچ اتفاقی نیوفته

خدا اینبار بدادمون برسه

من تازه باهاش دستشویی و بالکن و شستم باز پر کنم 🤪

خالی نکردم ک پرکنم 😁🤣🤭

دبه ها رو پرکردیم برق و کجای دلمون بزاریم

مگه خالی کردی منکه پر کردم از اول جنگ اعتباری به هیچی نیست امید خدا نریم رو هوا صلوات 😂😂

فعلا چیزی فریز نکن هر چی داریم بخوریم تا بعد😂😂😂😂😂

دبهههه🤣🤣🤣😂😂

سوال های مرتبط