مامانا تو سزارین هم کیسه آبو سوراخ میکنن؟

۷ پاسخ

چرا مامانا میگن نه!دیگه حین عمل پاره میکنن دیگه مگه بچه با کیسه آب به دنیا میاد

کیسه آب در هرصورت پاره میشه ک بچه خارج شه دیگ طبیعی و سزارین نداره ک

ن دیگ

نه بابا

نه اصلا بی حسی خوبه که بچتوببینی

نه بابا تو سزارین اصلا از پایین بهت دست نمیزنن

نه نمیکنن

سوال های مرتبط