۱۱ پاسخ

ای جان مبارکه 🥹😍

اوی خداااا ملورین منم توی ده ماهگی به عروس هلندی دوستم گفت جی جیه

عزیزم خیلی شیرین
درکت میکنم
من روزی چند بار اسباب بازی جوجه و زرافه و غاز بهش نشون میدم اسمشو تکرار میکنم
عاشق ادا دراوردنشم اگ میخواد بگه زرافه
نمیتونه به جاش میگه دادده

عزیزشکم چطور تخت کردی

ای خدا

جیگربلا😘🫠
دختر منم یادگرفته میگه بده هرچی میبینه میگه بده بده😅

عزیزم 😍

عزیزممم ماشاالله بهتون❤️
لطفا تو اینجور تاپیک ها ک مامان با ذوق نوشته نیاید بگید تو ۱۰ ماهگی؟ مگه میشه؟ یا هزار تا گیر دیگه
ذوق کنید لطفا ذوق🫠✨

😍😍😍 ماشاالله

وخداا 🥰🥰🥰

توی ده ماهگی🌸🌸

سوال های مرتبط