۲ پاسخ

زیاد درد نداره فقط حواست ب تبش باشه و سرساعت استا بده من دخترم همونجا گریه کرد و تو ماشین خواب رفت ..با اون چیزایی ک دوسداره درست کن و اینکه الان اولویت شیر خودته سخت نگیر

سلام عزیزم حال خواهرتون خوب شد؟

سوال های مرتبط