هعی باورم نمیشه رفتم تو ۳۶ هفته

۳ پاسخ

هی کی باشه من اینجور بگم🤤

هم انگار زود میگذره هم دیر🥲

خداروشکر عزیزم ان‌شاءالله به سلامتی زایمان بکنی

سوال های مرتبط

مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی