سلام دوستان من هفته بیست و شش هستم از دیروز تا حالا واژنم درد گرفته و ترشحاتم زرد شده علتش چیه؟!
منم دوروز پیش انجام دادم خیلی شیرین بود ولی تحملشم بد نبود بعضیا که خیلی خوششون میاد
بنظرم اونقدر سخت نیست
نمیدونم شاید واسه من سخت نبود
منم فردا دارم🙁
من امروز انجام دادم و به تاپیک گذاشتم ببین شاید بدردتون خورد عزیزم ❤️
من متاسفانه بالا آوردم خیلی تحملش سخت بود دست خودم نبود یهو همه رو بالا اوردم
من چون نمیتونم با معده خالی مایع جات بخورم بالا آوردم و رفتم دکترم دومرحله ای بعد صبحانه نوشت
اب خنک بریز جای خنک باش اب نخور بعدش
من دفعه اول حالم ی جوری شد گفتم اب بخورم خوب شم خوردم و بالا اوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.