مادرای پسردار درچه حالین؟؟؟ سرویسیدیانه🤣🤣🤣🤣

۱۳ پاسخ

نگو نگو حالم از هرچی بچه و بچه داری هس بهم میخوره

درپاره ترین حالت ممکن

ماهایی که دختر داریم سرویسیم خواهر، به جایی رسیدم قابلمه رو داخل کمد میزارم

متنفر شدم از بچه بخدا مدام دهنش بازه کارش به جایی دنبال سگهای کوچه گریه میکنه بره دنبالشون

بعععععله. صد در صد

حالا بزار وارد بحران ۵سالگی بشن پاره پوره اید

خداروشکر در آرامشم چون یه بچه فوق العاده آروم دارم
کلید اسراررررر
خخخخ

وای نگو سرشون سلامت باشه،ولی دیگه من وا دادم همش دعوا میکنن نمیدونم چیکار کنم

همین الان سرش خورد به میز کامپیوتر 🥴🥴🥴🥴

دوبل سرویس 😖🥲

واااای من دیگه اعصاب ندارم ازدستش
گریه جیغ لجبازی دارم دیونه میشمممم🥲😂😶

من هر دوتا رو دارم ولی دخترم دیوانم کرده سرویس شدم خدایی

والا منم داغونم‌اما ی دخمل دارم‌شاه نداره تو شیطنت رقیب نداره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سهیلم مامان سهیلم ۲ سالگی
مامان آیهان تورک مامان آیهان تورک ۲ سالگی