۱۰ پاسخ

چه چشمای قشنگی😍

چشم قشنگگگگ🥰🥰

به چ چشایییی

خوشگلی😉
حس مبکنم مهربونی ولی یکم مغرور از اونا ک خودشونو میگبرن😅

ماشالله به چشمات

قشنگی چقدر عزیزم 😊جدی هستی و کمی زود رنج ومهربون درسته

چقدر خوشگلین شمااااا

😍❤️😘

ماشالله ب این همه زیبایی❤️زیباییتو دیدم چیزی ب ذهنم نیومد😘

خیلی زیبایی 😍

سوال های مرتبط

مامان سهیلم مامان سهیلم ۲ سالگی