۷ پاسخ

😂😂😂😂واخ من نگاش میکنم بغضم میگیره که چرا دعواش کرذم داد زدم،چرا اینجوری کردم باهاش بازی نکردم
گاهی قول میدم فردا مادر خوبی باشم
خدا شاهده فرداش …..داغونتر از قبل

وای آره راسته خدایی

دقیقا

وای دیشب همسایم میگفت صدای جیغت اومد تا بالا شنیدم
خجالت اب شد 😐😐

دقیقاااااا

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

😂😂😂😂آره واقعا

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۲ سالگی