۲ پاسخ

میگن هر ۴ ساعت هم پی پی کنه اسهال نیست اگه شیر خودت می خوره

عزیزم عکس نیومده
اسهال در نوزادان با بزرگسالان فرق میکنه
بچه وقتی بیشتر از ۶ بار در روز پی پی کنه میگن اسهاله

سوال های مرتبط