منم مثل شما خونریزیم شدید بود رفتم سونو گرافی یه تیکه از جفت مونده بود داخل رحمم دیروز کورتاژ شدم قصد ترسوندن ندارم ولی عزیز حتما برو دکتر و پیگیری کن ان شاالله که چیزی نباشه و مثل من نشی ...
من چهل سه روزه خونریزی دارم میرم حموم انگارجوب بازشده
من شنیدم نهایت تا ۴۰ روز خون ریزی هست حالا تو با دکترت مشورت کن خیلیا رو دیدم ده روزم خون ریزی نداشتن زود تموم شده
اره من تا ۵۰ روز داشتم.بعضا زیاد بعضا کم اخرشم پریود شدم تموم شد
سزارین بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.