۶ پاسخ

الان خوب شده میخوره ، کلا عاشق میوه است
ولی خب اگر میخوای بدی زیاد نده ، اول دو سه تا بده ببین واکنشی نداره

من میدم تاحالا واکنش بدی ندیدم

کلا میوه های تابستون ملین هستن.من از سه سال به بعد دادم

میوه های قرمز ریسک بالایی دارن

پسر من اصلا نمی سازه

بهتره ندین چون خیلی زود دل درد و اسهال میشن

سوال های مرتبط