بله بعضی وقتا
پسر،من از تمام خوراکیهای جهان ففط چیزایی،کاکایوییشو میخوره
مانمیدیم خودشون برمیدارن🤣
پسر من تا سه سالگی ممنوع بود ،بعد ازون اره میدم
بله اگه خواستی بدی بخوره شب نده خیلی انرژی شون میره بالا شب نمیخوابن دیونت میکنه دختر من اینجوریه😂
خیلی کم
دختر من به دهنش نمی زنه اصلا دوس نداره
این ایام عید خیلی میخوره تو خونه ی خودمون به ندرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.