فرزندپروری #
دوستان شما به بچه هاتون کاکائو میدید؟

۸ پاسخ

بله بعضی وقتا

پسر،من از تمام خوراکیهای جهان ففط چیزایی،کاکایوییشو میخوره

مانمیدیم خودشون برمیدارن🤣

پسر من تا سه سالگی ممنوع بود ،بعد ازون اره میدم

بله اگه خواستی بدی بخوره شب نده خیلی انرژی شون میره بالا شب نمیخوابن دیونت می‌کنه دختر من اینجوریه😂

خیلی کم

دختر من به دهنش نمی زنه اصلا دوس نداره

این ایام عید خیلی میخوره تو خونه ی خودمون به ندرت

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری