سلام برای رفلاکس معده چی خوبه

۵ پاسخ

برای خودت شربت آلومینیوم ام جی برای رفلاکس خیلی خوبه

خودت باید بری دکتر. خیلی طیف داروهاش گستردس

جدیدا یا قبلا؟ علایمش چی بود؟ بعدش غذا خوردنش بهتر شد؟

من پسرم رفلاکس داشت بردمش دکتریه قرص شربت دست سازدادخوب شد

نون خشک فکر یکم اروم میکنه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین و رادمهر مامان رادوین و رادمهر ۲ سالگی
مامان عشق مادر مامان عشق مادر ۲ سالگی