خانوما دخترم ۵ کیلوعه، پوشک سایز ۲ ببندم یا ۳؟

۱۵ پاسخ

به وزن نگاکن موقع می‌بینید ببین اذیت نمیش بچه پهلوهاش خوب بسته میش دیدی کوچیک‌سایزعوض کن

نگاه کن رونش قرمز میشه یانه اگه نه ک دو ببند اگه اره ۳ببند تا کولیکشم بهتربشه

۵ تا ۹کیلو

سه روش زده ک

۳ ببندی راحت تره بچه

۳ مدل مهربان با پوست مای بی بی

من ۲میبندم البته بسته آخرشه دیگه تموم بشه ۳رو شروع کنم

من ۲ میبندم برا دخترم

۲‌ که زده ۴ تا ۸ کیلو خوبه
۳هم خوبه

من۳میبستم

سایز ۲

3 بهتره

من 3 میبندم

3بگیر بهتره اذیت نمیشه

۳ راحت تره

سوال های مرتبط