به وزن نگاکن موقع میبینید ببین اذیت نمیش بچه پهلوهاش خوب بسته میش دیدی کوچیکسایزعوض کن
نگاه کن رونش قرمز میشه یانه اگه نه ک دو ببند اگه اره ۳ببند تا کولیکشم بهتربشه
۵ تا ۹کیلو
سه روش زده ک
۳ ببندی راحت تره بچه
۳ مدل مهربان با پوست مای بی بی
من ۲میبندم البته بسته آخرشه دیگه تموم بشه ۳رو شروع کنم
من ۲ میبندم برا دخترم
۲ که زده ۴ تا ۸ کیلو خوبه
۳هم خوبه
من۳میبستم
سایز ۲
3 بهتره
من 3 میبندم
3بگیر بهتره اذیت نمیشه
۳ راحت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.