این کلوگز چیه. ازمایشه؟! چجوریه چن هغتگی باید برم؟

۲ پاسخ

دکتر واسه من ننوشت که آزمایش ای که اول بارداری دادم خوب بوده نیاز نیست اینو انجام بدم،فکر کنم واسه همه نمی نویسه دکتر

۲۴تا ۲۸
ی شربت میدن بخوری

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان انشالله مهدیار مامان انشالله مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری