دکتر من گف ۲۴برو
اره عزیزم من اول ۲۳ هفته دکترم گف برو
عزیزم برو بهداشت بنویسه واست رایگان
منم برام ۲۳ هفته نوشته چون وزنم زیاد رفته بالا شاید میخواد زودتر چک کنه خدا نکرده قند نداشته باشیم منم ۶ م باید برم که میشم ۲۳ هفته دقیق
برو بگو ثبت کنه. ۲هفته دیگ برو
نه باید وارد هفت ماه بشی
دکتر بمن گف24 هفته کامل
ن خیلی زوده
من توی هفتهی ۲۷ رفتم یعنی ۲۶ هفته ۲ ۳ روز
نه عزیزم بزار هفته اینده برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.