بستگی داره دکترت چند مرحله ای نوشته باشه .
خدا روشکر میکنم من ندارم این رو
بستگی به مدل آزمایش ت داره از یک ساعت تا ۳ ساعت
کلا یک ساعت
وای من فردا میرم برام دکترم بنویسه ازمایشو
مال من ۴ مرحله ای بود ، و چکاب هم داشتم ،۵ بار خون و ۵ بار ادرار دادم از ۷:۳۰ تا ۱۲ طول کشید
چقدر ازاین آزمایش بدم میاد هم پودرش حالمو بد میکنه هم سه بار خون میگیرن دستام تا چند ساعت درد میکنه
برا من ٤ مرحله بود ٨ تا١١ طول كشيد
ب فاصله یک ساعته
سه بار
اول ناشتا بعد شربت میخوری دو دفعه بعد شربت خون میگیرن
سه ساعت و سه بار خونگیری
سه بار خون میگیرن تقریبا دوسه ساعت طول میشکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.