۱۲ پاسخ

بستگی داره دکترت چند مرحله ای نوشته باشه .

خدا رو‌شکر میکنم من ندارم این رو

بستگی به مدل آزمایش ت داره از یک ساعت تا ۳ ساعت

کلا یک ساعت

وای من فردا میرم برام دکترم بنویسه ازمایشو

مال من ۴ مرحله ای بود ، و چکاب هم داشتم ،۵ بار خون و ۵ بار ادرار دادم از ۷:۳۰ تا ۱۲ طول کشید

چقدر ازاین آزمایش بدم میاد هم پودرش حالمو بد می‌کنه هم سه بار خون میگیرن دستام تا چند ساعت درد میکنه

برا من ٤ مرحله بود ٨ تا١١ طول كشيد

ب فاصله یک ساعته

سه بار
اول ناشتا بعد شربت میخوری دو دفعه بعد شربت خون میگیرن

سه ساعت و سه بار خون‌گیری

سه بار خون میگیرن تقریبا دوسه ساعت طول میشکه

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته کوچولو مامان دوتا فرشته کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری