مامانای زایمان طبیعی اگه برگردین عقب بازم حاضرین طبیعی زایمان کنین؟

۱۴ پاسخ

وقتی سوند اینا میزاشتن خیلی اذیت میشه ادم

نه به هیچ عنوان به خاطر طبیعی بودن الان بچم تو دستگاهه تو کانال زایمان گیرکرده بود

منی ک طبیعی شـدم سخت گذشت ک زایمان کردم..
بعد چن روز بخیه هام پاره شدن
بخیه مجددد خوردم
هردو زایمان تجربه کردم
دگ اصلا نمیتونم ب طبیعی فک کنم

فقط سزارین طبیعی دردی داشت که یادم نمیره

خیرررررررررررررررررررررررررررر

من یه طبیعی و دو تا سز اجباری داشتم امروز دکترم و میگفتم من ارزومه طبیعی بیارم 😢 حس قشنگی که طبیعی داره سز نداره الان تازه زایمان کردی بعد چند وقت درداش یادت میره

اصلا هیچ وقت نمیخوام تکرار بشه برام

من سر دخترم چیزی نفهمیدم گفتم شاید اینم‌همون جوری باشه ولی پسرم شدمردوزنده شدم هنوز ۲ماه گذاشته لحظه ای که گریه کردم و یادم نمیره برای بار اول اونجوری که گریه کردم الان یادم میفته به اون لحظه گریه ام میگیره دلم برای خودم میسوزه 😔😔

خداکنه منم زایمان اولمه راحت باشه بازم انتخابم همون باشه

بله.

دوبار زایمان طبیعی کردم عمرا دیگه همچین کاری کنم،بخصوص دومی خیلی اذیت شدم،ولی بدن بابدن فرق داره بعضیا واقعا زایمان راحتی دارن

ارع دقیقاااااا طبیعی رو انتخاب میکنم باز خیلی راحت بود زایمان من

خیر خخ

بسلامتی زایمان کردی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد