مامانا بچم زرده ای داره ،زرده ایش ۱۵س چیکار کنم؟؟دکتر لازمه؟

۸ پاسخ

اره زردی خطرناکه

من نبردم رفتم دستگاه گرفتم
۱۴ بود زردی پسر من
گفت دو روز تو دستگاه باشه یک ساعت داخل نیم ساعت بیرون

تا میتونی شیر خشک بده بخوره
رقیق باشه بهتره
فقط بده بخوره
و اینکه میتونی دستگاه بیاری خونه بزاری یه شب خوب میشه

حتما ببر بیمارستان خیلی خطرناکه زردی
یا دستگاه اجاره کن بزار توش

عزیزم تا ۱۴نرماله
ببرش دکتر

صدرصد حتما ببرش من بچم رو 8بود 5بار بردمش دکتر

بله حتما ببرش دکتر

اره عزیزم بالای ده خطرداره ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان چشم عسلی💙 مامان چشم عسلی💙 ۴ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ ماهگی