اره زردی خطرناکه
من نبردم رفتم دستگاه گرفتم
۱۴ بود زردی پسر من
گفت دو روز تو دستگاه باشه یک ساعت داخل نیم ساعت بیرون
تا میتونی شیر خشک بده بخوره
رقیق باشه بهتره
فقط بده بخوره
و اینکه میتونی دستگاه بیاری خونه بزاری یه شب خوب میشه
حتما ببر بیمارستان خیلی خطرناکه زردی
یا دستگاه اجاره کن بزار توش
عزیزم تا ۱۴نرماله
ببرش دکتر
صدرصد حتما ببرش من بچم رو 8بود 5بار بردمش دکتر
بله حتما ببرش دکتر
اره عزیزم بالای ده خطرداره ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.