مامانا کسی اینو استفاده کرده توبارداری؟؟

تصویر
۴ پاسخ

ارع منم استفادع کردم خیلی خوبه

اره من استفاده کردم. بمدت هفت شب، هر شب یه اپلیکاتور پر رو خالی میکردم داخل واژن. خیلی آروووم اپلیکاتور رو میبردم تا انتها.. ولی میگن خانومای باردار تا نصفه فرو کنن

من تابحال از این استفاده نکردم

من استفاده کردم خیلی خوب بود برای ترشح و عفونت ولی بعدش شدیدا خارش گرفتم دیگه نمیدونم از این بود یا چیز دیکه

سوال های مرتبط