کسی استفاده کرده توبارداری؟حالت تهوع برگشته😔

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم ویتامین b6 و دمیترون خیلی از این بهترن

من دمیترون مصرف میکنم

من‌تا ۴ماه پوستم کنده شد از بس بالا میوردم یه هفته پشت سر هم انار خوردم صبحا کم کم خوب شدم

مُتُوَکِل پُراُمید😂😂😂😂 به درد نمیخوره بابا......ویتامین ب۶ بخوری یا مثلا سیراب شیردون یا انار ناشتا بخوری بهتره

من اینو مبخوردم اثر نمیکرد فقط دمیترون جواب بود

دمیترون بهتر جوابگوعه

من خوردم قط شد

اره خوبه دکتر منم همین داد البته من استفاده نکردم اما میدونم دکترم چی خوب میده

اره خوبه

من استفاده کزدم اون اوایل که شدید بود تهوع فقط یکی دوساعت خوب بود ولی الان اندانسترون میخورم

اره استفاده کردم یه مدت بخور تهوعت قط میکنه

سوال های مرتبط

مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان یزدان مامان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان بچه منه مامان بچه منه ۲ ماهگی
مامان آنیسا و آوینا😍 مامان آنیسا و آوینا😍 ۴ ماهگی