اره منم تو هفته های ۳۰ به بعد حالت تهوعم برگشته بود
منم مث شما بودم عادیه
منم اینجوری ام😩
منکه کلا قرص میخورم تا الان
ولی با وجود قرص خوردن خیلی وقتا حالت تهوع دارم
حتی ماه دوم تا چهارم از همسرم یه بوی بد می اومد ، که از امروز صبح اون بو هم برگشته . اح اح اح
اره منم اینجور شدم فقط یه هفته هم اینجوری بودم نگران نباش خوب میشی
اره دقیقا منم اونجوری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.