خانما طبیعیه حالت تهوع من برگشته ؟

۶ پاسخ

اره منم تو هفته های ۳۰ به بعد حالت تهوعم برگشته بود

منم مث شما بودم عادیه

منم اینجوری ام😩

منکه کلا قرص میخورم تا الان
ولی با وجود قرص خوردن خیلی وقتا حالت تهوع دارم
حتی ماه دوم تا چهارم از همسرم یه بوی بد می اومد ، که از امروز صبح اون بو هم برگشته . اح اح اح

اره منم اینجور شدم فقط یه هفته هم اینجوری بودم نگران نباش خوب میشی

اره دقیقا منم اونجوری شدم

سوال های مرتبط

مامان مامان یزدان مامان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۳ ماهگی