سلام مامانا واکسن۱۸ماهگی سخته؟

۱۰ پاسخ

اصلا خیلی سبک بود خداروشکر

دختر من خداروشکر ن تب کرد نه لنگ زد مثله هرروزش بود.فقط رد واکسن یکم کبود شد

خیلی بده ولا دخترم خیلی پاش اذیت شد

بچه با بچه فرق داره
بعضیا خیلی اذیتن بعضی هم نه
ولی اگر واکسن های قبلی تب نکرد
الانم نمی کنه

براهرکی ی جوره ولی پسرمن یکم اذیت شد

عزیزم تایپیک گذاشتم تجربمو گفتم به نظرم اونقدر سخت نیست فقط روز اول ولی برا هر بچه ای متفاوته انشالله برا شما سبک باشه عزیزم

سلام ن عزیزم برا دختر من ک خیلی راحت بود فقط واکسن ک زدی بزار راه بره دیگ پاهاش اذیت نمیکنه قطره استامینوفنم ب موقع بده ک تب نکنه

من که انقدر ترسیده بودم از واکسن برای خودم غول کرده بودمش
ولی سخت نبود

اصلا
والا انقدر مامانا استرس دادن ولی خداروشکر رایان نه تب کرد نه درد داشت

اره خصوصا روز اول عذاب

سوال های مرتبط

مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان آیهان و آروین دوقلو مامان آیهان و آروین دوقلو ۲ سالگی