خانوما واکسن۱۸ماهگی سخته؟

۸ پاسخ

براپسر منم خداروشکر آسون بود

خیر تب کرد ولی قابل کنترل بود شکررررر خدااااا ،ایشالا ک سبک باشه

برا پسر من اصلا سخت نبود خداروشکر حتی تب نکرد فقط آخر شبش پاش یکم درد میکرد که استا شو دادم خوابید

برای ما خیلی اسون بود هر بچه ای یه جوره

برای دختر من شب اول سخت بود تب میکرد وتوبهداشت که خانمه که واکسن میزد گفت دوهفته دیگه علائم سرماخوردگی داره ودقیقا دخترم بعد دو هفته مریض شد

آره سخت من دیروز زدم هم تب میکنن هم بیقراری

ن اونقدر ک میگن ... برا من فقط ی روز بود

بدن با بدن فرق میکنه اما برا دخترم خیلی سخت گذشت

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان عشق 


مانا مامان عشق مانا ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان آیهان وتودلی❤️ مامان آیهان وتودلی❤️ ۲ سالگی
مامان ریحون گلی مامان ریحون گلی ۲ سالگی