واکسن۱۸ماهگی تب داره؟

۲ پاسخ

بله تب داره ولی برا بعضیا راحته برا بعضیا تب و استفراغ شدید داره برا بچه اولم راحت بود اما برا دومیم خیلی واکسن سنگینی بود یعنی نابودم کرد این بچه انشالله برا شما راحت باشه

اره

سوال های مرتبط